Kontakta oss!

För att vi så smidigt som möjligt ska kunna lösa dina teknikproblem är det lättast om du först e-postar oss med en så detaljerad beskrivning av problemet som möjligt.

Då får vi större möjlighet att hitta en möjlig lösning och sedan återkomma till dig. Inkludera ditt telefonnummer om du önskar bli uppringd!

Du kan även med fördel använda kontaktformuläret längre ner på sidan!

Givetvis nås vi också via telefon på 070-3399259, och när vi är i Spanien även på +34 661147324. Linjen brukar på vardagar vara öppen mellan cirka 10:00 till 19:00 – men försök även gärna på andra tider – kan vi inte svara just då så återkommer vi så snart vi kan.

Vår telefon är också ansluten till iMessage, WhatsApp, Messenger, Skype och Viber, så du kan nå oss smidigt och kostnadsfritt.

Om ditt problem inte kan lösas via en kortare (kostnadsfri) konsultation via e-post eller telefon kan vi antingen erbjuda dig fjärrhjälp, göra ett hembesök hos dig eller ta emot din krånglande teknikpryl.

Vi finns i Umeå, och gör generellt sett endast hembesök i närområdet, men tveka inte att fråga – vid tillfälle tar vi även oss an jobb på andra orter, främst i Västerbotten och Norrbotten, men också i övriga Sverige.

 

Snabbkontaktsformulär:



    Och du visste väl att…

    …sedan augusti 2016 har du rätt till RUT-avdrag för IT-tjänster utförda i hemmet. Kontakta oss för mer information!

    Hos oss på MejDej Teknikhjälp lagras dina kunduppgifter tryggt och säkert. Läs mer här!